Tjabaa!

Sorry, för dålig bloggning igårr men blogg.se cpade sej så kunnde inte blogga :( Men jag kan juh berätta att jag var i skolan o hade 2 timmars fotbolls träning, Standard måndag för mej ;) Nu ska jag berätta lite om idag! Var iskolan o Alec låste min mobil-.- O jag kunne inte min säkerhets fråga... Så kunne juh inte få på skiten... men fixade det när jag kom hem ;) Nu har jag typ ätit femtielva glassar o tittat på PLL, lyssnar på Laleh oxå ;) Senare ska jag på handboll :P



Btw. ska jag skriva om psyko tjej på svenskan... ;)

Kraam

Kommentarer
Postat av: REBECCA

söt blogg :) har du lust att följas via bloglovin så säg bara till? kram

2012-01-31 @ 18:23:53
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0