Standard måndag!

Hejhej! :D Min dag har tillbringats i skolan och på fotbolls planen. Tiden i skolan var som den brukar vara! Alltså typ gå på lektioner, krama kompisar från andra klasser i korridåren, hitta vendela i matsalen och typ alltid vara den som måste svara på alla frågor på spanskan! Vi har typ fett jobbigt spanska lärare, som hatar mig! Det är alltid typ såhär:(lärare) -Malin vad betyder det där? (jag) huuuhh?! O.o (lärare) - malin säg det här... (jag) - va jag fattar inte?! :O och så fortsätter det så typ hela lektionen, it sucks! Jaja, vidare till fotbollen. Den var ganska tråkig idag, orkar inte ens berätta om den ;) Just nu så lyssnar jag mest på musik och messar lite! :) 

Jag idag! ;)


Kommentarer
Postat av: juliaericson

hej allt bra? =)

2012-01-16 @ 20:41:02
URL: http://radiosignal.blogg.se/
Postat av: Vendela & Elin

hahahaha, what i matsalen det händer typ aldrig, strunt prat!! mihihiih

2012-01-18 @ 18:39:17
URL: http://veofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0