nyytt år o ny bloggning <3

tjohej!
Tillbax efter en "liten" bloggpause, egentligen skulle vi börjaa efter att vi fixat en ny header o så men, jag e lite  busig o tjuvstartar! ^^<3
Julafton var supermysig o så, jag fick bland annat:

-Mjukisbyxor
-tubhalsduk
-vantar
-filt, ni vet een sån här mysig, från typ chili finns på andra ställen oxå, tror jag ;)
-schampo, för att håret ska hålla sej blont, elr bli blondare ^^
-två böcker
-3000kr 1000 av mamma/pappa o 2000 av mormor/morfar
-armband
-blinkande tomteluva
-en film

Ja, o lite till ;)<3

Nyåret firades på ett uunderbart sätt med familjen, fredrikas o hildas familj, morbror o hans fru :)<3
Vi åt förrätt hos hilda o resten hemma hos mej. Vi gjorde roliga hattar, fick se på roliga uppdrag (bland annat se fredrikas mamma, pappa o morbror "danssa" till wwe will rock you, garvade ihjäl hos x) o så tittade vi fyrverkerierna <3 Asmånga vid dalkärsleden :D o så många nivet såna här  kina grejer ssom man bara skickar upp :P Jag hilda, o fredrika filmade allt o skrek osåå x) Det var askuuul, bästa nyåret på länge! :)
FINA BILDER PÅ HOS TRE:


Våra fina hattar har vi oxxxå på ^^


Underbart snygga vi äää ;)<3



tummen up heeeelt klart ;)


vad ska man säja? ;)<3

Min outfitt dåra: ;)


Tröja: ginatricot
shorts: H&M
Linne: ?
O nej jag är inte barbent har nylonstrumporrr! :P

PÖÖÖÖSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0