Mode-testet♥

Beskriv din stil med 3 ord. typ, jeans, tröjor o vardagligt ^^♥
Vad innebär mode för dig? Jag klär på mej de jag tkr e snyggt, de betyder inte så mkt mer :3♥
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? de väll typ H&M, Gina tricot, New Yorker osv.
Shoppar du second hand? Näää, har aldrig gjort det men skulle gärna göra det^^
Vilken är din favoritdesigner? ..... har ingen......
Vad är din favorit i höst? .....
Hur mycket shoppar du för i månaden? klädder... inte mkt?
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste e väll nåra jeans, billigast nån tröja kanske?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Eh.. med tanke på hur lite jag shoppar, ja ;)♥
Brukar du tröstshoppa? näpp.
Högklackat eller lågklackat? Har inga skor med klackar, föredrar, converse elr nåra andra tygskor ;)
Vilken är din drömväska? Jag gillar den jag har nu rätt mkt, har typ ingen drömväska♥
Vilket blir ditt nästa köp? En födelsedags present x)♥
Vilka är dina stilikoner? harr ingen
Favoritplagg just nu? En spec tröja :P
Favoritaccessoarer? Använder typ aldrig accessoarer, förutom typ mitt lädderarmband som jag alltid har på så de får väll bli den då ;)♥

Kraaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0