Mina härliga vänner!

Hejhej, kom hem från Ellen för en stund sen. Jag var där med Jojjo och Ellen såklart ju! ;) Vi hade det super trevligt och kul! :D Först var vi ute och fotade lite, och eftersom Ellen är värsta foto proffset så känner man sig inte så nöjd.. Men jag fick till några bra bilder tycker jag! :D Dom kommer komma ut i några inlägg då och då ;) Sen hemma hos Ellen så bakade vi chokladbollar, som vi sen tryckte i oss! :D Och så körde vi typ guitar hero rock band? haha det var kul! :D men jag måste erkänna jag är värkligen tondöv, haha alla skrattade när jag sjöng! Men det är ju bara kul! :D Hoppas eran dag har varit lika bra som min! :D
Foto: Jag (Malin) | Redigering: Jag (Malin) | Modeller: Mina tjejjor! :D (Ellen & Johanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0