Här igen!

Hejsan svejsan! Nu är vi ju tillbaks igen, som ni såg från cleos inlägg. Så det är ju trevlans!:D Nu hade vi ju tänkt att försöka hålla det så.

Cleo drog ju sin jul och nyår. men jag pallar inte göra det så bra som hon gjorde det så jag kan bara säga att jag hade en mysig jul med många fin paket, och en super kul nyårsfirande med familjen Plane x2 och en till familj. Det slutade med att jag, Thea och Elin gick över till antonsson och hade trevligt! :D

Ikväll ska jag slagga hos Ines (y) så det ska ju bli najs som vanligt! :D Andledningen till att vi slaggar idag är att imorgon så ska vi ta tåget till uppsala för att bo där hos Ines pappa! Kommer bli skit kul! :D jag ska försöka att blogga lite då och då från telen! Så vi hörs PussPuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0