Halluu♥

Igår spelade jag en handbolls match  som vi förlorade :$ Sen stanade jag med några tjejer o tittade när killarna spelade^^ När jag kom hem dushade jag o packade till tjej helgen med fotbolls laget som Malin berättade om ;)♥
Jag hade askuul!♥ Vi typ pratade, dansade(^^) o tittade på film, så åt vi massor med godsaker oxå :P Mår nästan lite illa när jag tänker på de:$ Typ: Chips, godis, mat, pannkakor, kladdkaka, bullar, läsk, tjockisar asså!♥
De värsta va att det bara fanns dass :o Hatar dass o de luktade som faan! :$ så de var lite mindre trevligt♥


Fotbollslaget! Ni får den i liten för att ni inte ska se mej, e typ hur ful som helst där:/♥

Bloggar senare kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0