Allmänt-test2♥

Vilken svordom använder du mest? Faan, kanske jävlar? :3
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 8:00♥
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma/pappa brukar köpa på coop ^^
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Skulle hellre va med på den ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle göra? Skriva de på facebook ^^ HAHA, vilket liv man har, men jag tror faktist jag skulle de :O♥ 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Kanske...♥
När var senast någon stötte på dig? På handbollen?
Vad åt du till middag senast? Makaroner o falukorv :P
Kan du vissla? Jaaa :D♥
Tittade du på tecknat när du var liten? Ofc ♥
Äger du några popband t-shirts? Nää, tror inte de...
När flög du senast? På Höstlovet till Turkiet :)
Pratar du några andra språk? Kan typ engelska o lite spanska ;)♥
Har du gråtit offentligt? aa :/
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? näpp :P
Vad har du med dig in på bion? popcorn, mobil, pengar mm. ♥
Vad har du för väder? De e typ snö/slask på marken, ganska mullet inte jätte kallt men ganska... :/
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jaaduu...
När sov du senast på golvet? På Mattis övernattnings party, på en madras iförsäj ;)♥
Vilken är din favorit drink? Colaa! ♥
Gillar du din boendesituation? den är super!♥
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7? Nä men det fungerar om jag sover mindre men jag e bara trött, 5? jag vet inte???♥

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade men inte särskillt stressiga :P♥
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? njaa, inte så ofta O:)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14, WEHOO!♥
Tror du på liv på andra planeter? nää, men man vet juh aldrig?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du klara det Cleo, elr nåt? ^^♥
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Näj, o tänker aldrig göra det heller :$
Tycker du om att krama folk? Ja, visst ;)♥
Äger du en digitalkamera? Aaa, men den e sönderr D:
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ebba jämförde mej med Camren Diaz, men nää♥
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? njaaa, inte så mkt? :P♥
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Näpp, alltid lika gott :P
Är du mörkrädd? Bara om jag e ensam :$
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, pengar (oftast) o skåpnyckeln, Dem som känner mej vet vrf....♥


Jag skrev de för nåra dagar sen så vissa svar stämer inte ;)

Kraaaaaaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0