Allmänt-test1♥

Hur bor du: Jag bor i villa.
Brukar du komma i tid: aa, oftas, även om jag måste stressa ganska många gånger^^
Hur lång är du: 1.60 nånting har inte mätt mej på länge!
Kan du laga mat: aa :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i 7:an♥
Vad har du på dig just nu: Linne o et par mjukisshorts ;)
Har du någon fobi: smutsiga glass....
Hade du en bra kväll igår: Den var... normal? :P
Vilket är ditt senaste inköp: ett par shorts från H&M tror jag ;)
Din favoritdryck på morgonen: Oboy!♥
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa x)
Har du sovit i din egen säng inatt: Aaa :)
Vad hade du sönder senast: En kompis lampa :$ elr nej bröt sönder en penna...
Vem snackade du med senast: Mamma/pappa ^^
Varm favoritdricka: Varm choklad! :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: När jag e riktigt törstig, Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: .... jag e under 18! :O
När gjorde du senast något riktigt dumt: asså, kmr inte ihåg;o
Saknar du någon just nu: jaaa ;)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: va irriterande x)
Någon jag stör mig på: Okänd person...
Intressen: Fotboll, handboll, kompisar o vissa tvprogram o One direction ;)♥
senaste person du kramade: Jag tror de var Nora...?

Senaste person du ringde: Noraa♥
Senaste person som ringde dig: Mamma♥
Vad drack du senast: Vatten!
Vill du ha barn: Japp♥
Längtar du till din nästa födelsedag: aa, mindre en en månad kvar♥
Har rakat dina ben någon gång: nåra gånger...
Är du sugen på något nu: nää, inte direkt...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingaaa:P
Använder du hudkräm: Bodylotion, när jag e torr ;o
Attraheras du av män med skägg: ......
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: aa,fast oftare förut :/♥
Röstade du i det senaste valet: får intee...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aa :)
Vilken låt lyssnade du senast på: One thing men One direction
Har någon annan sovit i din säng inatt: näää :o
Vad tycker du är äckligt: När nån kräks elr berättar något kan jag få lite kvälvning känsla :$♥
Har du pengar på mobilen: Japp, abonumang laddas på mer om det tar sluut^^♥


Jag gjorde det här för nåra dagar sen så alla svar stämmer inte:$♥
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0