5 timmaaar

Nu har jag varit uppe i 5 timmar... Chattar med min brorsaa, här e vårt fina samtal:

Noa:Tjo
Cleo Jansson
Tjoo
Noa Jansson 
Vgd
Cleo Jansson
Jag sitter i ditt rum o skypar med dina kompisar! Du då?
Noa Jansson
Ok Inge
Cleo Jansson
Inget?
Noa Jansson
Ja
Cleo Jansson
Kul, sleep over...
Noa Jansson
Jaaaaaaaaa
Cleo Jansson
Ni gör juh inget ?
Noa Jansson
Vi kollar på Tv
Cleo Jansson
Sa juh att ni inte gjorde inget !
Noa Jansson
Jag årkade inte skriva det men jag behövde de juh
Cleo Jansson
Jaa, du behöver skriva allt till mej! Vad tittar ni på? Vad har ni gjort Ida? Vad har ni ätit? :P
Noa Jansson
Vi tittar på ängla gård. vi har smält. vi har ätit spångamacka
Cleo Jansson
Küuul, när vakna du idaa?
Noa Jansson
20 i 11 sj
Hallå
Cleo Jansson
halv 5...
true story
Noa Jansson
Ok
Cleo Jansson
du gick o la dej lite random igårr?
alla bara vart e noa?? vi sprang ut o leta efter dej o allting!
nä. men ingen visste vadr du var...
Noa Jansson
Ok
Gick alla utt och leta???
Cleo Jansson
haha, näää
Noa Jansson
Ok skoja du
Cleo Jansson
nä jag ljög.
haha, nä jag skämtaaa
Noa Jansson
Ok visste ni att jag sov???
Cleo Jansson
jag titta in i ditt rum o du sov :P
true story!
Noa Jansson
Oki
Oki
Cleo Jansson
e du inne på mobilen elr??????????

Fint liv jag har elr hur?? :P

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0