3 januari ♥

hej hej ♥
Igår var jag juh i vällingby med Matti o Julia. Vi åkte hem till Julia o hade en asrolig konversation med nåra x) De slutade med att vi träffade dem i ni vet den där lilla parken bredvid min skola... aja, men de var typ jätte akward o vi frös så vi gick hem :P♥ När vi kom hem skypade vi med varandra ist :) jaja, men jag hade iaf en asrolig dag med Julia o Matti :)♥


Fiin va???♥

O idag sov jag till ett :P O då plingade Ullis, bibbi o sandra på o undra om jag ville hänga med till stan, så klädde på mej lite snabbt o hängde med ;D♥ Vi gjorde inte något spec i stan, men de var kul iaf! ♥
Jag köpte en happy meal för att jaag inte hann äta nån frukost o han som fixade den var jätte skum han typ kastade i hamburgaren från tre meter typ? o hann veck inte ihop lådan :(♥ Jag gick runt o bärde på den hela tiden o sen när jag skulle slänga påsen, elr boxen elr vad man ska kalla det, o rätta ut handen fick jag jätte ont
:(♥ pappa sa att jag typ spänt den?
Nu sitter jag i min säng med datorn o messar med lite folk x)♥ Vet inte riktigt vad jag ska göra imorron? Nån som har lust ogöra nåt? messa, ring elr facebooka, haha :)♥

kraam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0