dagen och lite kul

Såg att Vendela hade slängt in ett inlägg, skit bra ! Nu ska vi ta över den här bloggen tjejer :D
Jag bloggade precis på min norska blogg så hela mitt huvud snackar norska just nu, inte alls bra -.- HÄR har ni den om ni vill checka in den. Just nu sitter jag med musiken på max och tar fin fina ego bilder med webb kameran, haha. Klassiker !
Under dagen blev det fotning ( är det ens ett ord ? ) med syrran. Sen stack jag upp till vällinby, fick med mig en mascara och ett puder hem. Resten av dagen blev det njutning av att äntligen ha lov igen.
Ego pics á la manda kommer här!

Kommentarer
Postat av: Mathea

Fiiin!

2012-02-27 @ 22:34:35
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0