Problem..

- Heej, har inte bloggat på ett tag , jag vet.... I början av lovet hade jag ingen lust... I slutet av lovet tog mitt batteri i på datorn slut, ni bah oo katastrof!? Nej, men min laddare la av så de va ju lyckat. Då tänker ni kanske, köp en ny? Men nu e de så här att min dator e en HP mini typ, o då vare tydligen jävla svårt att hitta en sån laddare så man måste beställa från nätet -.-' aa, men ist ska jag typ få en ny för den var så seg o så. ;) nu bloggar jag från mobilen och de har jag inte gjort tidigare för att det e asjobbigt. Har ingen Iphon så man måste gå in på internet och mitt internet e segt pga att jag använder det så jevla mkt.. Nu e jag hemma från fotbollen o vet inte riktigt vad jag ska göra, på tvn e det hockey. Pallar inte kolla på de :P men kram lovar att jag bloggar imorron ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0