Mums! ♥

Heeej♥
Har varit på träning, typ inget funkade för mej idag :/ men,men...♥ När jag kom  hem gjorde jag fiskburgare! Dem var asgodaaa! ♥ Mäster koken numer 1??? :DDD ♥ Nu titar jag på robinsson o kom typ precis på att jag måste packa ttill imorron!? MEn jag har ändå inte rest mej från soffan :P MEn jag ska nog duscha först sen ska jag packa! Ni som inte fattar vad jag pratar om, så ska jag på handbolls läger, de en spångas årliga läger i enköping! ♥ Men jag kmr hem på söndag, men då ska jag oxå spela en fotbolls match! :DD ♥
Nu ska jag gå o duscha! :)


En gammal bild jag tog i London när jag var där med klassen/parallellklassen på två super goda munkar :D♥

kraaam

P.S. Vad tkr ni om den nya headern???♥♥♥♥♥ D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0