home!

Nu e jag hemma! Så nu ska ni få höra: Jag  tappade bort min nykel i fredags, o då åkte jag till lägret ju o då fick jag ett sms av pappa att han hade hittat den! Men nu imorse ringde jag honom för att fråga var han la den o då sa han att den låg kvar i väskan på nykel knippan! Jag har inte min skåpnykel på min nyckel knippa! Så jag  till skolan utaan nykel o efter första lektionen gick jag till vaktis o där va den! :DD så nu har jag den igen ^^
Nu måste jag snart göra läxor :/ <3 De blir ingen fotbolls träning idag pga. min hals :(<33


kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Clara U

Vad bra att du hittade nyckeln sen då!

Men synd att du inte kommer på träningen :(



Så vi ses inte ikväll då!



Men krya på dej!! Så ses vi ändå snart!! ^^

2011-09-05 @ 17:55:54
URL: http://smooothiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0