trallalaaaa^^

Igårr va jag på scout discot, helt ok, men ibörjan baara små barn där asså, men dem gick hem vi 9-10 tiden så de va lungt! Jag, Nora o Adam tog en liten promenad då hehe.. ;) Somnade vi 00 ungefär o vaknade 12 sov inte så bra vaknade typ heela tiden men ändå skönt att sova^^ Sen har jag haft haft världen härligaste dag som jag haft på länge! Den tillbringades med min älskling, tvn asså ;D Asså de va ju skönt o såå, men shit vilka dåååliga program :o<3 Nu ligger jag i min säng o skriver det här!
Vad har ni gjort ida då?? :)


ganska gammal o ful bild på mej men men!

kraaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: AnOnYm

jag skaåka till vällingby och shoppa!;)

2011-10-23 @ 11:17:47
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-torsdag-4.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-12-01 @ 19:12:15
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0