Turkiet!



Jag o Fanny som typ solar?
 


Morfar, Jag, Fanny och Mormor :P Jag=trött??


Jag, Elias, Axel o Noa som tittar på nåt...

Vi åkte typ på en sån bååt ;)


Jaaaaaaaaaag!


Jag hoppar från båten ner i vattnet :)


Pappa, Anton, Fanny, Jag, Noa o Axel tittar på nåt ;)


Så här såg vattnet utt man kunnde se båteeen ;)

Vill bara säga att det varså himmla nice! Vi bodde hos mormor o morfar
Vi var oxå med mormor o morfars revisor Britt-mari, hennes man o två barn: Fanny o Anton
Fanny e 14 så vi var tsm när vi gick nånstans med dem ;) Sen var vi lite med Morfars bror o fru:
Bosse o inga-britt ;)
 
Puuss

Kommentarer
Postat av: Emma :*)

men guud vad avvis man blir :)

2011-11-08 @ 21:38:43
URL: http://happylovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0