Faan, vad lång tid det tar!

Skriver igen :P Skriver om min dag nuu ;)

Idag vaknade jag vi 9 o tryckte på snooze(stavning) Sen fick jag nästan en hjärt atack eftersom jag kom på att vi ställt om klockan i Sverige o jag inte gjort de på min, så fick Panik o sprang in i vardagsrumet o kollade på klockan som var samma som min, men ringde papp försäkerhets skull, vill inte komma försent lixom!

Sen en timme senare när de stod 10:00, fick jag Panik igen för de känndes så fel så sprang till schemat och läste att jag började 09:40, hjärt atack  typ! Men jag går juh inte första lektionen, så jag dog inte ;P
Någon ssom inte vill komma försent?
Sen när kom till skolan vissade sig att jag hade hål timme första lektionen-.-'


Från Turkiet, vi va på en båt hela dan, så de här e en bild på hur det såg ut typ ;)

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0