I'm not gonna need you if I fall, so why do I crying?

Rubriken: Har fasnat på Mollys låt i melodifestivalen, den meningen e det enda jag kan av låten...

Hej, Kom hem från Turkiet i måndags, det var asuum där :P När jag kom hem pallade jag inte gå på fotbollen så jag chillade bara^^^ Igår var jag i skolan, kul att träffa kompisarna igen. O så blev jag typ in hoppare som gris för en sketch. De tre små grisarna och rödluvan på engelska, den spelade vi up idag, gick så därr, men det de var kul iaf^^ Vi har haft Englishday idag i skolan, o då skulle man ha "skoluniform": Svarta/mörka byxor elr kjol, vit skjorta och kavaj + slips, det var inte obligatorisk men dem flästa tog på sig nåt av det. Så här såg jag ut:


Skorta|Amanda i födelsedags present, byxorna|cubus, Slipsen|my big brothers ;)
Jag vet at färgerna inte e riktigt rätt, men orka... ;)
Har träning i kväll, kommer nog nåt inlägg innan det...

O juste tog nästan 800 bilder i Turkiet så dem kmr dycka upp lite då o dåå :)

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0